اعزام لیموچی در هاله ای از ابهام

هاشمی:محدودیت اعزام داریم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت:برای اعزام مربیان و ورزشکاران به المپیک ریو محدودیت داریم.

هاشمی:محدودیت اعزام داریمبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،مسابقات المپیک تابستانی ریو 2016 کمتر از 25 روز دیگر آغاز می شود و این در حالی است که همچنان وضعیت اعزام سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان  کشورمان در هاله ای از ابهام است. 

پس از آن که نیما عالمیان ، نوشاد عالمیان و ندا شهسواری جواز حضور در مسابقات المپیک را کسب کردند صحبت هایی از حضور همراهان ملی پوشان المپیکی به میان آمد.شنیده ها حاکی از آن است که بازیکنان همراه با مربیانشان راهی مسابقات المپیک می شوند. اما با وجود گذشت چند ماه هنوز مشخص نیست که چه کسانی با کاروان المپیک راهی ریو می شوند.

ندا شهسواری که پیش از این در المپیک 2012 لندن هم حضور داشت لیموچی مربی خود را در کنار خود نمی دید و حالا پس از آن که دوباره راهی المپیک شده است احتمالا بدون مربی به این رقابت ها برود. 

این اتفاق در حالی رخ می دهد که فدراسیون تنیس روی میز بنا به گفته مسئولانش درخواست اعزام لیموچی را به کمیته ملی المپیک ارسال کرده است و هنوز جوابی نگرفته است. از طرفی دیگر کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفته است:

برای اعزام ورزشکاران و مربیان به مسابقات المپپیک محدودیت هایی داریم و نمی توانیم هر کسی را به این مسابقات اعزام کنیم. از طرفی اعزام مربیان به المپیک بر اساس در خواست فدراسیون ها صورت می گیرد. 

حال باید دید وضعیت سرمربی تیم ملی بانوان به کجا کشیده می شود. آیا این مربی همراه با ندا شهسواری راهی مسابقات می شود و یا این که برای بار دوم شاهد مسابقات بازیکنش از راه دور خواهد بود؟



انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار