شیراز؛

تشکیل پرونده تغییر کاربری اراضی در فارس

یک‌هزار و 700 پرونده تغییر کاربری اراضی در استان فارس تشکیل ‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت : 12 اکیپ‌ از ماموران گشت حفاظت و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی این استان می‌توانند کاربری‌های غیرمجاز در حال ساخت در زمین‌های زراعی و باغی را تخریب کنند.
محمدمهدی قاسمی با بیان اینکه بر اساس قانون با تغییر کاربری زمین‌های زراعی و باغی خارج از محدوده شهر مقابله و کاربری‌های غیرمجاز ساخته‌ شده به دادگاه معرفی می‌شوند افزود : این‌ تغییر کاربری اراضی در استان فارس به‌ شدت کاهش ‌یافته و اکیپ‌های گشت حفاظت و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی در دو شهر شیراز و سپیدان فعالیت بیشتری دارند.
وی تغییر کاربری اراضی در فارس را با دیگر استان‌ها متفاوت دانست و افزود: در سایر نقاط کشور بیشتر افراد و اشخاص تغییر کاربری در اراضی ایجاد می‌کنند درحالی‌ که در فارس موسسه‌ها دست به این کار می‌زنند.
قاسمی تصریح کرد: بسیاری از افراد خاطی در زمینه تغییر کاربری اراضی باغی و زراعی سطح این استان را به دادگاه معرفی کرده‌ایم.
وی تغییر کاربری باغ‌ها در فارس را بسیار کمتر از اراضی زراعی اعلام کرد و گفت : یک‌ هزار و 700 پرونده در مورد تغییر کاربری اراضی در این استان تشکیل ‌شده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.