اصفهان؛

تلاش برای ارتقا کیفی ستاره های کشتی

رییس فدراسیون کشتی ایران گفت: پررنگ نبودن ستاره های کشتی عامل کاهش استقبال جوانان از این ورزش باستانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول خادم گفت: راه‌های میانبری برای رسیدن کشتی اصفهان به شأن و جایگاه واقعی خودش وجود دارد که که یکی از این راهها استفاده از ظرفیت خواهرخوانده‌های این شهر است.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریتی شهری و استانی اصفهان نگاه و رویکرد مثبتی برای حمایت از کشتی این استان دارند که کمتر در سایر استان ها دیده می شود.
رییس فدراسیون کشتی افزود: هیئت کشتی استان اصفهان حرکتی را در رده‌های سنی پایه آغاز کرده است که این حرکت زمانبر استاما می تواند دوباره شرایط رشد و اعتلای کشتی اصفهان در سطح کشور را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه اصفهان پتانسیل میزبانی یکی از رقابت‌های بین ‌المللی را دارد افزود: این میزبانی به ویژه در رده های سنی پایه می تواند حرکت خوبی در کشتی اصفهان ایجاد کند.

خادم گفت: من معتقدم فضایی که شهر اصفهان با وجود خواهرخواندگی با 13 شهر دنیا وجود دارد، می‌تواند ظرفیتی را ایجاد کند که مسابقات بین‌المللی منحصر به فردی با عنوانی متناسب با فضای فرهنگی شهر اصفهان برگزار شود تا با گنجاندن این مسابقات در تقویم اتحادیه جهانی کشتی، این رقابت‌ها هر سال در اصفهان برگزار شود .



انتهای پیام/م

برچسب ها: ارتقا کیفی ، ستاره ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.