مشهد؛

جان باختن یک بانوی میانسال براثر سقوط پژو به داخل دره + عکس

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد از سقوط یک دستگاه خودروی پژو 206 به دره محدوده کوههای خلج و بر جای ماندن 4 کشته و مصدوم در حومه این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتش پاد دوم "حسن جعفری " افزود: در ساعت 1و 44 دقیقه حادثه سقوط خودرو به داخل دره واقع در محدوده کوه های خلج به سامانه آتش‌نشانی شهر مشهد اعلام شد و مأموران دو ایستگاه 9 شهدا و 2 به محل حادثه اعزام شدند.


وی گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشاهده شد یک دستگاه خودروی پژو 206 به دلیل نامشخصی با 4 سرنشین از مسیر اصلی منحرف شده و به داخل دره افتاده‌است که قبل از رسیدن آتش‌نشانان سرنشینان خودرو از داخل کابین این وسیله نقلیه خارج شده بودند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد با اشاره به عمق بیش از 50 متری دره ، افزود: ماموران اتش نشانی ضمن اقدامات ایمنی لازم حادثه دیدگان را که در مجموع 4 نفر ( دو زوج میانسال ) بودند ، پس از انتقال به سطح زمین تحویل عوامل اورژانس دادند.

آتشپاد دوم جعفری ضمن ابراز تاسف از مرگ یک بانوی میانسال در این حادثه تاکید کرد : تکنسین های اورژانس با حضور در محل حادثه پس از بررسی مرگ یکی از 4 سرنشین خودرو مزبور را تایید کردند .

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.