همدانی: فوتبال کشورمان از لحاظ فنی پیشرفت زیادی کرده است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:فوتبال کشورمان از لحاظ فنی و تاکتیکی رو به پیشرفت است ،تاج تا به الان عملکرد خوبی داشته است.

همدانی: فوتبال کشورمان از لحاظ فنی پیشرفت زیادی کرده استستار همدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:مراسم قرعه کشی لیگ برتر در سطح نسبتا بالایی انجام شد ولی جای خیلی ها در این مراسم خالی بود ،فوتبال ما به سمت حرفه ای شدن گامهای مثبتی را طی چند سال اخیر برداشته است .مراسم قرعه کشی را میتوانستند شکیل تر انجام دهند.  تاج در طول ریاست فدراسیون عملکرد خوبی داشته است برنامه ریزی خوبی را انجام داده اند باید تمام فوتبال ما به همین صورت برنامه ریزی شده باشد برای مثال الان برنامه یکسال خود را مشخص کرده اند تو چه روزی چه تاریخی داخل کدام زمین تیم ها با هم رقابت می کنند مربیان تیمهای مقابل خود را طی برنامه ریزهای انجام شده آنالیز می کنند حلقه گمشده فوتبال کشورمان برنامه ریزی می باشد که تاج تا حدودی ان را انجام داده است.

همدانی گفت :متاسفانه در چند سال اخیر بیشتر محوریت فوتبال ما پول بوده است ما باید تمرکز خود را روی ساختن بازیکن ،داشتن زمین خوب و تجهیزات برای لیگی حرفه ای بگذاریم.

ستار همدانی در خصوص دربی هشتاد و سوم نیز افزود: هفته 6 بهترین هفته برای انجام یک دربی خوب و تمیز و تماشاگر پسند است هم تیم پرسپولیس و هم تیم استقلال بعد از 5، 6 هفته بازی از لحاظ بدنی و وحدت تاکتیکی در شرایط خوبی هستند .

وی در ادامه گفت :همه تیم هادر این فصل با تمام توان خودشون آمدند اردوهای داخلی وخارجی خوبی را پشت سر گذاشته اند ،استقلال در قرعه کشی نسبت به پرسپولیس شرایط بهتری را دارد اما باز نباید تیم های دیگر را دست کم گرفت چون تاریخ نشان داده است هر تیمی که جلوی استقلال و پرسپولیس قرار می گیرد تا آخرین لحظه از حیثیت خود دفاع می کند پرسپولیس و استقلال باید در این فصل برای قهرمانی بجنگند.

وی در پایان درباه فساد در فوتبال بیان کرد: هر جا که پول باشد فساد هم در انجا بیداد می کند ، افرادی هستند که بدون هیچ تجربه فوتبالی وارد خانواده فوتبال می شوندو به فوتبال کشورمان ضربه می زنند برای حل کردن این مشکلات و ایرادت در فوتبال باید فیلترینگهایی را برنامه ریزی کرد که همچنین اشتباهات و مشکلات به پیکره ورزش اول کشورمان خدشه وارد نکند.

  انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار