مشهد؛

انتقال پیام حجاب از ایران به سایر کشورها مدیون امام خمینی ( ره) است.

انتقال پیام حجاب به سایر کشورهای دنیا از ایران مرهون زحمات امام خمینی (ره) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در حاشیه همایش ملی قیام گوهرشاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انگلیس با استفاده از رضاخان که دست نشانده آنها بود سعی داشا انتقام قیام تنباکو را گرفته و به همین علت طرح کشف حجاب را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه سلسله پهلوی ضربات زیادی به اسلام وارد کرده است، خاطرنشان کرد: در واقع رضا خان با کشف حجاب که داستان گوهرشاد یکی از مصادیق آن است لطمه قیام تنباکو را جبران کرد.

محمدی گلپایگانی با اشاره به نشانه‌های مخالفت با اسلام در حکومت پهلوی، بیان کرد: پیشگیری از برگزاری مراسمات عزاداری و از بین بردن اوقاف از جمله مصادیق مخالفت با اسلام این پدر و پسر است.

وی افزود: محمدرضا پهلوی نیز تفاوت چندانی با پدرش نداشته و همان شیوه‌ها را در کشور اجرا کرد و علاوه بر اطلاعت محض از سفرای کشورها تمام مملکت را در اختیار اجانب انگلیسی و آمریکایی گذاشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به آزادی‌های کنونی که دختران مسلمان باحجاب دارند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) نجات دهنده این کشور بوده و انتقال پیام حجاب از ایران به سایر کشورها مدیون ایشان است
برچسب ها: حجاب ، گلپایگانی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.