سمنان؛

ایجاد مجتمع خدماتی، رفاهی و امدادی در سرخه

مهم ترین برنامه شورای ترافیکی شهرستان سرخه موضوع مجتمع خدماتی و امدادی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ سرپرست فرمانداری سرخه گفت : باید مجتمع خدماتی، رفاهی و امدادی در سرخه ایجاد شود و با توجه به  تعداد بالای مسافران عبوری از این شهرستان به منظور زیارت حرم مطهر رضوی و قرار گرفتن پلیس راه سرخه در محور بین المللی تهران ـ مشهد اساس ایمن سازی ورودی و خروجی سرخه باید مورد توجه جدی مدیران باشد.
محدعلی مؤیدی زاده تصریح کرد :  افزایش حجم ترددهای زائران حرم مطهر رضوی در این ایام سبب شده است که نیاز به ایجاد مجتمع خدماتی و امدادی و تیر پارک در پلیس راه سرخه بیشتر نمایان شود.
وی با بیان اینکه مهمترین برنامه آینده شورای ترافیکی شهرستان سرخه موضوع مجتمع خدماتی و امدادی در این شهرستان است افزود: شورای ترافیک شهرستان سرخه به عنوان  دستور جلسات بعدی خود، موضوع جانمایی و احداث این مجتمع‌ها را مدنظر قرار خواهد داد.
سرپرست فرمانداری سرخه با اشاره به وظایف و تعهدات شورای ترافیک این شهرستان گفت: یکی از وظایف مهم و اساسی این شورا تسهیل در امور ترافیک شهری و مشکلات ترافیکی شهرستان و ایجاد آرامش و رضایت‌مندی در بین مردم است که در سرخه این مهم به خوبی اجرایی شده است
مؤیدی‌زاده با اشاره به وضعیت ترافیکی این شهرستان تصریح کرد: خوشبختانه امروز در سطح شهر و شهرستان سرخه کمبود و مشکل خاصی در بحث ترافیک شهری و شهرستانی وجود ندارد.
انتهای پیام/ ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار