یزد؛

آيين تجليل از دهياران بخش مركزی

دهياران می توانند با تشويق و ترغيب روستاييان و ارائه طرح و برنامه مناسب شاهد رونق اقتصادی روستاها شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندار بافق با اشاره به نقش دهياران در توسعه پايداري روستای ها گفت : يكی از اهداف اساسی و سياستهای كلی دولت توسعه پايدار روستاها می باشد كه دهياران نقس بسزايی در به ثمر رسيدن اين هدف دارند.

سيد مهدی طلايی مقدم تاسيس دهياريها در روستاها را نقطه عطفی در مديريت روستا عنوان كرد و يادآورشد: دهياران و اعضای شورای اسلامی روستاها می توانند با سياست گذاری، مديريت و اجرای برنامه های مختلف آموزشی، توسعه زيرساخت های لازم، کمک به جذب منابع مالی در توسعه کارآفرينی در روستاها نقش اساسی ايفا کنند و زمينه را برای توسعه کارآفرينی روستايی فراهم آورند.

وی با تاكيد بر اينكه بودجه دهياری به نوعی برنامه اجرايی روستا به حساب می آيد گفت : دهياران وظيفه دارند در بحث بودجه و اعتبارات دقت لازم را داشته باشند و نظارت كافی و دقيق را در هزينه كردن بودجه اعمال نمايند.

فرماندار بافق كار آفرينی در روستاها را يكی از راههای توسعه پايدار روستا خواند و تصريح كرد : دهياران با توجه به ظرفيت و پتانسيل های روستا و منطقه سرمايه گذاری كرده و با خلق طرح و برنامه كارآفرينی و اشتغال پايدار را در روستاها رقم بزنند.

طلائی مقدم با اشاره به محورهای پنج گانه سند توسعه شهرستان بافق گفت : دهياران می توانند با توجه به محورهای سند توسعه بافق با كمترين هزينه و اعتبار در راه احداث و راه اندازی كارگاههای توليدی گام برداشته و خدمات رسان صنايع بزرگ و تبديلی شهرستان و منطقه باشند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار