سمنان؛

تلاش دستگاه‌ها برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی

تمام دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند و راه‌کارهای قانونی را به کار ببرند تا هیچ واحد تولیدی در استان سمنان تعطیل نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ استاندار سمنان گفت : تمام دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تلاش کنند و راه‌کارهای قانونی را به کار ببرند تا هیچ واحد تولیدی در این استان تعطیل نشود.
محمدرضا خباز تصریح کرد : تمام دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا با استفاده از قوانین و مقررات از تعطیلی و غیرفعال شدن یک واحد تولیدی پیشگیری شود که اگر یک واحد تعطیل شود، دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط نیز پشت‌بند آن تعطیل خواهند شد که این یک معضل است.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه شرایط کنونی که دولت و کشور با آن روبه‌روست شرایط بسیار استثنایی و اضطراری است افزود : مشکلات تحریم و مدیریتی در سال‌های قبل ما را به وضع رکود رسانده و خود را بر ما تحمیل کرده و در بخش‌های تولیدی وضع بیکاری و تعطیلی واحد را به وجود آورده است.
خباز افزود : در این شرایط اجتماعی و اقتصادی بر ماست که با فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر از تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی حمایت ویژه و گره‌ای از مشکل آنها باز کنیم.
وی با اشاره به اقدامات ویژه دولت در حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی گفت : دولت تصمیم گرفته خون‌دل‌ها بخورد، اما مشکلات را برطرف کند تا از این دوران سخت که همه درگیر آن هستند، هرچه سریع‌تر بگذریم.
استاندار سمنان از مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه خواست تا با جدیت بیش از پیش نسبت به اجرایی شدن مصوبات کارگروه اقدام کنن
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.