سمنان؛

ایجاد2200شغل جدید در بخش صنعت استان سمنان

با پرداخت تسهیلات ۱۵۷واحد تولیدی استان، دو هزار و ۲۰۰شغل جدید در بخش صنعت استان سمنان ایجاد شد.

ایجاد2200شغل جدید در بخش صنعت استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت : برگزاری ۲۳ نشست با محوریت رفع مشکلات بیش از ۱۵۵ واحد صنعتی از ابتدای سال ۹۵ از دستاورد های این کارگروه بوده است.
بهروز اسودی تصریح کرد : با نگاه ویژه دولت یازدهم به مقوله تولید خوشبختانه جلسات منظم کارگروه رفع موانع تولید متشکل از بانک ها، ادارت ذیصلاح، ارگان های ذیربط مانند تامین اجتماعی، واحد های تولیدی و خصوصی، سرمایه گذاران و فعالان بازار و سرمایه در استان سمنان برگزار می شود که تا کنون این نشست ها ۴۲۶ مصوبه نیز در پی داشته و این کارگروه از حیث تعداد برگزاری جلسه به نسبت بازه زمانی و مصوبات، رتبه نخست را در استان به خود اختصاص داده است.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان، با بیان اینکه تاکنون ۱۵۷ واحد تولیدی برای اخذ تسهیلات رونق تولید به بانکهای عامل معرفی شده اند افزود : تاکنون یکهزار و ۳۸۵ واحد تولیدی برای اخذ تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده و از این تعداد، ۱۵۷ واحد برای اخذ تسهیلات به ارزش ریالی بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند.
اسودی گفت : با پرداخت این مبلغ تسهیلات به این واحدها، دو هزار و ۲۰۰ شغل جدید در بخش صنعت استان ایجاد می شود و ضریب اشتغال این واحدهای تولیدی در استان،۷۰ درصد رشد خواهد داشت.
وی افزود: بررسی مشکلات شش واحد تولیدی دیگر، بررسی پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۲۸ واحد تولیدی صنعتی و همچنین اعطای تسهیلات به ۱۰۱ واحد تولیدی بخش کشاورزی از دیگر مواردی است که در دستور کار کارگروه رفع موانع تولید قرار دارد.
انتهای پیام / ن

برچسب ها: صنعت ، ایجاد شغل ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار