اهواز؛

بار "تریاک" به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: مقدار 163 کیلو گرم تریاک از 2 خودرو پژو 405 کشف و ضبط و 2 سوداگر مرگ در یک عملیات منسجم در ورودی شهر اهواز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار محمدرضا اسحاقی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با همکاری و تبادل اطلاعات پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان از فعالیت و انتقال محموله تریاک از یکی از استان های جنوبی به خوزستان مطلع شدند که بلافاصله موضوع را برای شناسایی و کشف محموله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان به همراه گروهی از ماموران پلیس لرستان پس از ساعت ها کنترل خودروهای عبوری 2 دستگاه خودروی پژو 405 را در محور اهواز- خرمشهر شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه ابتدا خودرو اسکورت و در پی آن خودروی حامل مواد مخدر را پس از مراقبت و تعقیب متوقف و 2 متهم به هویت های 'م- ش' و 'غ- ک' را در این راستا دستگیر کردند.

سردار اسحاقی بیان داشت: پس از انتقال خودروها به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان، ماموران در بازرسی تخصصی، 163 کیلو گرم مواد مخدر تریاک را که در خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط نمودند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به توقیف این 2 دستگاه خودرو خاطر نشان کرد: دو سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.