ساری ؛

ورود هیئت اقتصادی تجاری ایتالیا به مازندران

هیئت اقتصادی تجاری ایتالیا سه روز آینده به وارد مازندران می شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازساری، سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران گفت : هیئت اقتصادی تجاری کشور ایتالیا در مازندران به مدت سه روزه اقامت خواهد داشت .

احمد مظفری افزود: بازدید از مرکز گل و گیاه قلی زاده در اوجی آباد آمل، شرکت فرآورده‌های لبنی کاله, مجتمع کشت و صنعت کمالی و مجتمع خاویاری قره برون در جویبار برنامه‌های روز چهارشنبه این هیئت 50 نفره ایتالیایی به مازندران است.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی دولت در استان گفت: این هیئت در دومین روز سفر به مازندران در روز پنجشنبه از شرکت‌های مازی نور و فرش و موکت بابل بازدید و با فعالان تجاری و بخش خصوصی استان نیز نشست اختصاصی خواهند داشت.

مظفری گفت: هیئت اقتصادی تجاری ایتالیا بعد از ظهر پنجشنبه نیز از ماشین‌سازی بادله، بندر امیرآباد و واحدهای مربوطه بازدید و یادداشت تفاهم همکاری و خواهر خواندگی ساری و آنکونا را منعقد خواهد کرد.

وی بیان کرد: این هیئت در روز پایانی سفر و جمعه بازدیدی از مجتمع گردشگری نمک آبرود در چالوس خواهد داشت.

مظفری گفت: این هیئت پنجاه نفره از استان مارکه ایتالیا به سرپرستی استاندار مارکه در سفر سه روزه به مازندران با ظرفیت‌های تولیدی، گردشگری و دانشگاهی مازندران آشنا خواهند شد.

وی یادآور شد: در این سفر، گروه‌های پنج گانه دانشگاهی، بازرگانی خارجی، کشاورزی،گردشگری و صنعت و خدمات بخش خصوصی, استاندار مارکه را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.