پوشش 35 درصدی مدارس پیش‌دبستانی تهران

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران از پوشش 35 درصدی مدارس پیش‌دبستانی در شهر تهران خبر داد.

اسفندیار چهار‌بند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص گسترش و توسعه مدارس پیش‌دبستانی در شهر تهران گفت: بر اساس اهداف آموزشی که در اسناد بالا‌دستی هم به آن اشاره شده توسعه پیش‌دبستانی‌ها از اولویت برخوردار است و در این راستا در شهر تهران پوشش 35 درصدی از این مدارس را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: برای سال تحصیلی آینده در جهت ارتقای سطح کیفیت مدارس پیش‌دبستانی و گسترش این مراکز شیوه‌‌نامه‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش به مراکز پیش‌دبستانی ابلاغ شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: در راستای توسعه پیش‌دبستانی‌ها در مراکز دولتی فضاهای مازاد و در مدارس غیر دولتی از مراکزی که پیش از آن‌ هم بر قرار بود برای آموزش نو‌آموزان استفاده می‌شود.

چهاربند‌ عنوان کرد: در راستای توسعه آموزش مهارت‌های اجتماعی از سال گذشته برنامه‌های متفاوتی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: مجموعه‌ای از محتوای آموزشی ویژه دوره پیش‌دبستانی در دوره‌های تابستانی و همچنین در  مدارس هیئت امنایی‌ برای جمعیت هدف یعنی نو‌آموزان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار