پورکیانی:

فیلیپه دیپورت شد/ بازیکن کره ای جذب می کنیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت:بازیکنان خارجی مان سه‎شنبه وارد ایران می‌شوند و در صورت تایید کادرفنی آنها را جذب می کنیم.

پورکیانی: فیلیپه دیپورت شد/ بازیکن کره ای جذب می کنیمعلی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره اینکه فیلیپه گلر خارجی تیمشان چه زمانی به ایران می‌آید، بیان کرد:فیلیپه به همراه یک هافبک برزیلی سه‌شنبه به ایران سفر می‌کنند ، همچنین قرار است یک بازیکن کره‌ای هم برای حضور در تیم‌مان راهی ایران شود و در صورت تایید کادرفنی آنها را جذب می کنیم.

وی در مورد اینکه چرا فیلیپه هافبک برزیلی فصل قبل استقلال خوزستان از فهرست این تیم خارج شد ، گفت:این بازیکن از سوی کادرفنی برای فصل بعد تائید نشد چرا که سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم اعتقاد دارد بازیکنان ایرانی در پست او حضور دارند و به همین خاطر وی در فهرست تیم مان برای فصل بعد حضور ندارد.

قائم مقام استقلال خوزستان در پایان اظهار کرد:امیدوارم با دیدارهای تدارکاتی که در تهران برگزار می کنیم آمادگی بیشتری را برای حضور در لیگ برتر کسب کنیم و بتوانیم مانند گذشته قهرمانی در لیگ برتر را کسب کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار