پورکیانی: رضایت نامه بهرامی فردا صادر می شود/ وضع بوعذار مشخص نیست

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با لطف باشگاه استقلال اهواز فردا رضایت نامه بهرامی صادر می شود تا وی به طور رسمی به تیم ما بپیوندد.

پورکیانی: رضایت نامه بهرامی فردا صادر می شود/ وضیعت بوعذار مشخص نیستعلی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شرایط استقلال خوزستان و اردوی این تیم در تهران، بیام کرد: اعضای تیم امروز راهی تهران شدند و در هتل المپیک استقرار یافتند ، قرار است در این اردو سه بازی دوستانه برگزار کنیم و امیدوارم بتوانیم به 100 درصد آمادگی مان پیش از آغاز لیگ دست یابیم.

وی درباره حسین بهرامی گفت: با لطف کارون یعقوبی و مسئولان استقلال اهواز قرار است رضایت نامه این بازیکن فردا صادر شود تا وی رسما به تیم مان ملحق شود. درصدد جذب این بازیکن بودیم و خیلی خوشحالم که این اتفاق نیز رخ داد.

پورکیانی درباره وضعیت بوعذار و اینکه آیا باشگاه نفت رضایت‌نامه این بازیکن را می‌دهد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حضور این بازیکن منتفی است و باید دید آیا مسئولان باشگاه نفت رضایت نامه وی را صادر می کنند یا خیر؟

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا در این اردو به مرز کامل آمادگی برسیم تا بازهم بتوانیم با حمایت هواداران مان نتایج خوبی را کسب کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار