«گاهی به پشت سر نگاه کن» از امشب جایگزین «برادر» می‌شود

سریال «گاهی به پشت سرنگاه کن»به کارگردانی مازیار میری از امشب به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه دو سیما بعد از پخش مجموعه تلویزیونی «برادر» در ماه مبارک رمضان این بار به مدت سی روز با تکرار سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» از امشب، ساعت 21:30 مهمان خانه ها می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی پیش از این برای رمضان 94 در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما به کارگردانی مازیار میری تولید تولید شده است و تهیه‌کنندگی آن را رضا انصاریان بر عهده داشت.
«گاهی به پشت سر نگاه کن» با پرداختن به موضوع اعتماد به جوانان  و استعداد های کشورمان به قلم مسعود کرمی و محمد سلطانی در 30 قسمت به نگارش درآمده است.

این مجموعه با هدف حمایت از تولید داخلی و جوانان این مرز و بوم ساخته شده است. از آنجا که نخبگان این سرزمین بسیار هستند و نیاز به حمایت بیشتر نیز احساس می شود این سریال  مقابل دوربین رفت تا شاید بتواند در این راه قدمی هرچند کوچک بردارد.

جلال تابش دو دختر دارد و همسرش فوت کرده است. این سریال یک ملودرام خانوادگی است که نگاهی به مسائل اجتماعی نیز دارد. پیام اصلی این سریال حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ایرانی است که امین تارخ(جلال تابش) از جمله بازیگران اصلی این مجموعه است که در کنارش بهاره کیان افشار و الیکا عبدالرزاقی نقش دو دختر او را بازی می کنند.

بازیگران این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: امین تارخ و محمد متوسلانی شخصیت‌های اصلی یعنی جلال و محتشم را بازی می‌کنند. هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان‌افشار، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده.

برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : مریم هژیروند، انتخاب بازیگر : افشین هاشمی، منشی صحنه : ندا قائدی، مدیر تصویر برداری : فریبرز سیگارودی، تصویر بردار : کوروش سیگارودی، تدوینگر : محمدرضا موئینی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، دستیاران صحنه : سعید توانا، فرهاد عسگری، محمد محمدی، دستیاران لباس: آگرین صالحی و هانیه لطفی، طراح گریم : مهدیه اعرابی، مجری گریم: نوید میرالی و مهشاد مظفری، صدابردار : ساسان نخعی، آهنگساز : بهنود یخچالی، مدیر تولید: منصور غضنفری، عکاس : علی نیک رفتار، مدیر تدارکات : سید جواد لاجوردی.
همچنین در ادامه شبکه دو سیما به روال سابق جدول پخش خود برگشته و منتخب برنامه هایی چون، «رو به راه» به تهیه کنندگی محمد رضا ماندگاران و اجرای مژده لواسانی و منتخب برنامه «زنده باد زندگی» به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر به صورت گلچین به نمایش گذاشته می‌شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار