کرمانشاه؛

فسادهایی که واکنش بالاترین مقام های دولت را می طلبد

سهراب دل انگیزان گفت: در برخی مواقع اقدام هایی رخ می دهد که از نظر عرف، فساد است ولی ممکن است از زاویه قانونی، بهانه هایی برای فساد جلوه نکردن آن وجود داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سهراب دل انگیزان اقتصاد دان گفت: یقینا مقابله با چنین فسادهایی نیازمند واکنش بالاترین مقام اجرایی کشور است و این واکنش باید قاطع، دقیق و منطقی صورت گیرد.

دل انگیزان افزود: مطالب فوق در بیانیه رییس جمهوری دیده می شود چنانچه در این بیانیه گفته شده که 'با کسی عقد اخوت نبسته ام؛ مبارزه با فساد و رانت در نظام اداری و اقتصادی را تا ریشه کن شدن ادامه می دهیم'که امید است این قاعده به همراه بیانیه ریاست جمهوری به سمت و سوی مطلوب هدایت شود.

این اقتصاددان کرمانشاهی اضافه کرد، در سال های گذشته به دلیل مشکلات مالی و زیان سنواتی، شاهد ضرر و زیان برخی از این بانک ها بوده ایم و از نگاه من، اقدام های کاری مدیران این بانک ها در مقایسه با دریافت فیش های نجومی ارزشمند نبوده و تنها از طریق باز قیمت گذاری دارایی سرمایه ای توانسته اند سودی را در اساسنامه به نمایش بگذارند.

این عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با تاکید بر اینکه تضمینی نیست افراد جدید دچار این انحراف های مالی نشوند، افزود: به همین دلیل باید قوانین و مقررات به صورت اساسی اصلاح شوند تا افراد بواسطه قانون درست رفتار کنند و بسیاری از این رفتارها را به وجدان شخصی واگذار نکنیم بلکه این قانون است که باید بحث های این چنیی را پوشش دهد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، فساد ، مقام ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار