شورای علمای فلسطین: حفظ مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی واجب است

سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان بر ضرورت حمایت از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد و مذاکرات سازش را اقدامی بیهوده دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه النشره، «محمد صالح موعد» سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان اظهار داشت: مشارکت در همه مناسبتهای مقاومت به ویژه مربوط به پیروزی ها بر رژیم صهیونیستی واجب است و این کمترین کار در قبال فلسطین و مقاومت است.

وی افزود: سلاح و مقاومت در لبنان و فلسطین برای آزاد سازی فلسطین از بحر تا نهر واجب است. این خواسته همه است و موشک های مقاومت لبنان در سال 2006، غزه در سالهای 2008 و 2012 و جهاد اسلامی در 2014 آن را اثبات کرد و دشمن را به تسلیم واداشت.

محمد صالح موعد بیان کرد: مقاومت لبنان و فلسطین پوشالی بودن دشمن شکست خورده را نشان داد. هرکه خواستار خلع سلاح مقاومت است در واقع ضد فلسطین و مسجد الاقصی عمل می کند و نمی خواهد که آوارگان فلسطینی به سرزمینشان بازگردند.

وی افزود: سلاح مقاومت ما را سربلند کرد و به مثابه تضمین امت و اقدامی بازدارنده محسوب می شود به ویژه که مذاکرات سازش پس از 23 دستاوردی نداشته است و موضوع فلسطین را سالهای زیادی به عقب کشانده است.

محمد صالح موعد تاکید کرد: همه باید حامی مقاومت لبنان و فلسطین ضد دشمن صهیونیست و داعشی ها باشند. جهان، شورای امنیت، اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی در قبال اقدامات ضد مسجد الاقصی تماشاگرند. ترورها و شهرک نشینی ادامه دارد و هزاران نفر بازداشت می شوند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار