سمنان;

پیکر شهید مدافع حرم فردا تشییع می‌شود

پیکر شهید مدافع حرم سید نورالله فخری فردا یکشنبه، بیستم تیرماه در سمنان تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت : آیین استقبال از پیکر پاک این شهید مدافع حرم امروز در گلزار شهدای گمنام شهر سمنان برگزار می‌شود.
مهدی دیابی با اشاره به زمان آیین وداع با پیکر شهید فخری تصریح کرد: آیین وداع با پیکر این شهید والامقام نیز امشب در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) شهر سمنان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری آیین تشییع پیکر این شهید مدافع حرم در روز یکشنبه، بیستم تیرماه امسال بیان کرد: این آیین از ساعت 10 صبح این روز از معراج الشهدای سمنان به‌سوی گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.
دیابی با اشاره به برگزاری مراسم تذکر این شهید والامقام، پس از نماز مغرب و عشای این روز عنوان کرد: این آیین نیز در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) شهر سمنان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به زمان آیین سوم و هفتم شهید سید حسین فخری خاطرنشان کرد: این آیین نیز از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه، بیست و دوم تیرماه امسال در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‌شود.
شهید نور‌الله فخری از مدافعان حرم عضو لشگر فاطمیون بود که در حومه حلب سوریه و در حین انجام عملیات مستشاری و دفاع از حرم آل الله به دست تروریست‌های تکفیری به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.
انتهاید پیام / ه
برچسب ها: تشییع ، پیکر ، مدافع حرم ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.