قزوین؛

دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه

ساماندهی اشتغال جوانان و رفع مشکلات اقتصادی مردم در اولویت کاری نمایندگان باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه به منظور  هموارتر کردن راههای توسعه استان  برگزارشد و در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عابدینی  گفت : هدف از برگزاری این دیدارها  تقویت همدلی برای خدمت و حل مشکلات مردم است . 

دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان

 نماینده ولی فقیه بر  جدیت و پیگیری برای  حل مشکلات به منظورپیشرفت و توسعه استان  به ویژه با محوریت رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم  بر اساس اقتصاد مقاومتی تاکید و  اعلام کرد : اقتصاد مقاومتی باید با حساسیت بیشتری مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در اجرای اقتصاد مقاومتی ابتدا باید مدیران پیش قدم اجرای آن باشند و این مقوله مهم را شوخی نگیرند.
 
وی نظارت بر اجرای قانون و سالم‌سازی فضای زندگی مردم، به‌جای آدم محوری و پارتی‌بازی و رانت‌خواری را از دیگر وظایف نمایندگان معرفی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: به برکت ایمان و اعتقاد نمایندگان می‌توانیم پایه‌گذار وحدت و انسجام مردمی باشیم اما اگر بین نمایندگان مجلس اختلافی به وجود بیاید به بدنه جامعه سرایت می‌کند و اگر اختلافی نیز بین نمایندگان با سایر مدیران کل و مسئولان استان به وجود بیاید، به کل استان سرایت کرده و در نهایت کارها روند رو به جلویی نخواهند داشت.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که باید بر اساس مبانی دینی وحدت کنیم، یادآور شد: اگر وحدتمان مبنای دینی داشته باشد، هر روز محکم‌تر می‌شود، در غیر این صورت اتحاد ما ماندگار و پایدار نخواهد بود و در نهایت شرمنده خودمان و مردم خواهیم شد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک  و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  هم در این دیدار با تاکید بر اینکه  حل مشکلات استان  نیازمند هم‌افزایی و عزم همه‌جانبه است، گفت:  باید زمینه مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی برای حل چالش‌های استان فراهم شود.
دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: بررسی و حل مشکلات استان با حضور مدیران کل یکی از اهداف جلسات مجمع امسال خواهد بود و هر زمانی لازم باشد که موضوعی زودتر از زمان جلسات مورد بررسی قرار گیرد، جلسه مجمع را تشکیل خواهیم داد.
وی بیان کرد: امسال موضوع آب آشامیدنی و آب کشاورزی، اشتغال و معضلات اقتصادی و رسیدگی به پروژه‌های مهمی چون خطوط ریلی، جاده الموت به تنکابن در اولویت کاری نمایندگان خواهد بود.
محمدی اضافه کرد: پروژه مهم شتابگر ملی، یا چشمه نور ایران که استان را به مرکز مرجعیت علمی در خاورمیانه تبدیل می‌کند نیز در حال پیگیری است.

دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان

بهمن طاهرخانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار با انتقاد از دیدگاه برخی  مدیران کل استان، گفت: متأسفانه برخی از این مدیران در سال حتی یک‌بار هم به شهرستان‌ها مراجعه‌ای ندارند تا از وضعیت عملکرد مدیران زیر مجموعه خود مطلع شوند.

طاهرخانی توجه جدی به حوزه فرهنگ را از اولویت‌های خود در مجلس دانست و تأکید کرد: تا زمانی که موضوع فرهنگ سرو سامان پیدا نکند و به این امر مهم توجه جدی نشود، پیشرفت در سایر حوزه‌ها با کندی مواجه خواهد شد.

روح‌الله بابایی صالح، نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار به معضلات اقتصادی مردم در این شهرستان‌ها اشاره و از مسئولان و مدیران تقاضا کرد برای رفع مشکلات مردم همت جدی‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار