کرمان؛

علت محبوبیت سردارسلیمانی وقف عمر وی در راه اسلام است

امام جمعه کرمان گفت:رمز محبوبیت سردار سلیمانی در جهان اسلام وقف عمر وی در راه دین مقدس اسلام است.

علت محبوبیت سردارسلیمانی  وقف عمر وی در راه اسلام  استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نماز عیدفطر کرمان که در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزارشد، گفت: برای حضور حداکثری مردم کرمان در نماز عید فطر قدردان وجود تک تک مردم وخانواده شهدا هستیم.

وی افزود: وجودسردار سلیمانی مایه مباهات مردم استان کرمان وکشور ایران است و حضور وی در نماز عید فطر نیز باعث خرسندی مردم کرمان شده است.

وی با اشاره به محبوبیت بالای سردار در نزد ایرانیها ومردم مسلمان دنیاگفت: در کشور ما نمونه سردار سلیمانی کم نظیر است ورمز محبوبیت وی این است که وی تمام عمر شریفش را وقف اسلام ودفاع از آن کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: من شخصا شاهد هستم که وی در تمام طول عمر خود با خطرات جدی مواجه بوده است ولی خداوند وی را برای جهان اسلام و مسلمین نگه داشته است.

آیت الله جعفری تاکید کرد:از کمک های مردم وخیرین واستاندار کرمان برای توسعه مصلی امام علی (ع) قدردانی می کنیم.

وی بااشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) گفت: طبق فرموده نبی مکرم اسلام (ص)اگر کسی یک خصلت به شکل کامل در خودداشته باشددنیا وآخرت از او اطاعت خواهند کرد و آن خصلت تقوا الهی است.

جعفری در خطبه دوم نماز نیز با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) اظهار کرد: کسی که با همه امکانات وتوان خود برای دنبال کردن شهوات ، عفت به خرج داده وبه خاطر رضای خداوند دنبال هوا وهوس نرود اجر وی کمتر از مجاهد وشهید در راه خداوند نیست.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: از بانوان وجوانان انتظار می رودبیشتر مسائل عفاف وحجاب را رعایت کنند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.