مهم ترین اخبار اقتصادی پانزدهم تیرماه؛

مرغ گران شد/محدودیت‌های ترافیكی ایام عید سعید فطر/نرخ ارز افزایش یافت

تکمیل بزرگترین پروژه آبرسانی به تهران،بدهی25 میلیاردی بازرگانی دولتی و تبلیغات گسترده کالای وارداتی تهدیدی جدی برای تولید داخلی از مهم ترین خبرهای منتشر شده امروز بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

محدودیت‌های ترافیكی ایام عید سعید فطر

براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی کشور، به‌استثنای محورهای مسدود مابقی محورهای مواصلاتی كشور باز و تردد درآنها به‌روال عادی درجریان است.

واردات بخشی از نیاز مبادلات تجاری هر کشوری محسوب می شود اما واردات کالاهای غیر ضروری، ظلم بزرگی در حق تولیدکننده و بر خلاف اهداف اقتصاد مقاومتی است.

بهای رسمی دلار و یورو افزایش و پوند کاهش یافت.

یک نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی گفت:هزینه های سنگین تبلیغاتی کالاهای وارداتی تهدید بزرگی برای تولیدات داخلی است که به اقتصاد کشور ضربه می زند .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران از بحران منابع مالی در بدنه وزارت نیرو خبر داد و گفت:برای اتمام پروژه آب رسانی از سد امیرکبیر کرج به تهران 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس نهم شورای اسلامی گفت: با توجه به آخرین بررسی ها و آمار به دست آمده از وزارت کشاورزی تا پایان سال 95 می توانیم به جایگاه خودکفایی گندم دست یابیم .

معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت: در قبال پول بیت المال مسئول هستیم و حتی یک ریال آن را نمی گذاریم هدر رود.

عضو هئیت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو پیش بینی می شود که قیمت مرغ دربرخی استان ها مسافر پذیر با افزایش 200 الی 300 تومانی قیمت همراه است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار