نمایش بزرگترین سکه طلای جهان در استرالیا

یک کارگاه ضرب سکه طلا در استرالیا در نظر دارد بزرگترین سکه جهان را به ارزشی معادل 43 میلیون دلار در معرض بازدید عمومی قرار دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت فوربز؛  یک کارگاه ضرب سکه طلا در استرالیا صبح امروز اعلام کرد یک سکه یک تُنی را به زودی برای بازدید عمومی به نمایش خواهد گذاشت؛ اما ساعاتی بعد سعی کرد این اعلامیه خود را باز پس گیرد. تلاش این کارگاه برای بازپس‌گیری اعلامیه خود، به علت انتشار خبر نمایش این سکه در رسانه های مختلف با شکست مواجه شد.

سوالی که اکنون تولیدکننده این سکه با آن مواجه است، این است که آیا این سکه در ماه اوت و در کنفرانس سالانه فروشندگان و تولیدکنندگان معدنی ظاهر می شود و یا اینکه به دلیل اعلام زودهنگام آن و نگرانی های امنیتی ایجاد شده در خصوص آن نمایش آن لغو می شود.

مشکلی که با اعلام زودهنگام برنامه نمایش این سکه ایجاد شده، انتقال آن و تامین امنیت آن در مسیر و در محل برگزاری نمایشگاه است.

این کنفرانس هر سال با حضور 2 هزار شرکت کننده برگزار می شود و پیش‌بینی می شود کنفرانس امسال به علت افزایش بهای طلا بیش از هر زمانی دیگری پر رونق برگزار شود.

انتظار می رود نمایش این سکه عظیم با قطر 31.5 اینچی و ضخامت 4.7 اینچی، گردشگران بسیاری را جذب این نمایشگاه می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار