تبریز؛

تهیه نرم افزار مجموعه قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درتبریز

مجموعه قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، توسط همکاران دانشگاه تبریز به سرپرستی دکتر سید صمد حسینی، عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی تهیه و تدوین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ این طرح با توجه به ضرورت آشنایی مدیران مجموعه آموزش عالی کشور با قوانین و مقررات، شیوه نامه و آئین نامه ها در راستای مدیریت بهتر در سازمان ها و همچنین دسترسی آسان و سهل به اطلاعات، در قالب یک لوح فشرده نرم افزاری تهیه و تدوین گردیده است.

همین گزارش حاکیست؛ این نرم افزار به عنوان طرح ملی مصوب در طی یک سال طراحی شده و قابل نصب در رایانه های شخصی و گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید می باشد و هر 6 ماه بروز رسانی خواهد شد.

یادآور می شود؛ نرم افزار "مجموعه قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری" توسط دکتر سید صمد حسینی و با همکاری مهندس فرشاد فرهادنیا، معاون مرکز فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه تبریز و محمد برجی و ذوالفقار سلمانیان، کارشناسان این مرکز دکتر سعید رضایی، معاون رئیس هیات امناء و هیات ممیزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ناهید فخرایی، کارشناس دفتر هیات امناء، تهیه و تدوین شده است.

لازم به ذکر است؛ نرم افزار مذکور با آرم لوگوی مشترک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تبریز و با امضاء مشاور وزیر و رئیس مرکز هیات های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم به تمامی مراکز آموزش عالی برای بهره برداری ارسال شده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.