تبریز؛

آذربایجان‌شرقی آماده میزبانی از مسافران تابستانی

آذربایجان‌شرقی مهیای میزبانی از مسافران همزمان با تعطیلات عید سعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر وجود آب‌و‌هوای مناسب در فصل تابستان و ظرفیت استان از نظر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی گفت: با فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی تمامی دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر با آمادگی کامل میزبان مسافران تابستانی خواهند بود. در این راستا به منظور رفاه حال مسافران و ارائه خدمات مناسب تمام هماهنکی لازم انجام گرفته است.

 حمزه زاده با اشاره به استاندارسازی هتل‌ها و اماکن اقامتی استان خاطرنشان کرد: بازدیدهای منظمی از اماکن گردشگری و اقامتی قبل از آغاز سفرهای تابستان انجام گرفته است تا مسافران از خدمات مناسبی برخوردار شوند و سفری خوب و به یاد ماندنی را در استان ما تجربه کنند.

وی افزود: با مصادف شدن ایام تعطیلات عید فطر با روزهای پایانی هفته و افزایش حجم ورودی گردشگران، هتل‌ها، مهمانپذیرها، کمپ‌های گردشگری، خانه های معلم و مدارس استان، آمادگی کامل برای ارائه خدمات به گردشگران را دارند.

 حمزه زاده تصریح کرد: بهبود کمی و کیفی وضعیت خدمات عمومی مانند سرویس‌های بهداشتی، ارتقای سطح کیفی تابلوهای اطلاع رسانی و پیش  آگاهی، حضور راهنمایان آموزش دیده گردشگری، برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی،  اجرای برنامه تورهای تبریز و استان گردی، برگزاری جشنواره‌های گوناگون، افزایش توان و ظرفیت ناوگان هوایی، زمینی و ریلی استان در جابجایی گردشگران و ... در اولویت برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌شرقی برای میزبانی از گردشگران تابستانی بوده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار