اراک؛

صیانت از حقوق کارگران از وظایف وزارت کار

صیانت از حقوق کارگران مهمترین وظیفه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، معاون پارلمانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت : تفاهم نامه ای با وزارت صنعت معدن و تجارت برای رفع مشکلات تولیدی صورت گرفته تا امنیت شغلی کارگران تامین شود .
تقی زاده افزود : دولت برنامه ریزی مناسبی برای تطبیق حقوق کارگران با تورم انجام داده است که افزایش مزایای شغلی با تورم برابر باشد.
وی ادامه داد : با توجه به محدودیت ها گام های مثبتی برداشته شده و توسعه اشتغال و ارتقای کمی و کیفی نیروی انسانی و به روز رسانی بانک اطلاعاتی از مهمترین برنامه های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است .
تقی زاده عنوان کرد : در چند روز آینده هم مجمع نمایندگان استان مرکزی و مسئولین ارشد استان برای رفع مشکلات و دفاع از حقوق کارگران جلسه تشکیل خواهند داد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی هم در این مراسم گفت : کارگران افتخار جامعه هستند و علی رقم مشکلات موجود وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.
حسن بیگی افزود : دین مبین اسلام اهمیت ویژه ای برای کار و کارگر قائل شده است و در آمد زایی ، ایجاد شغل و کسب روزی حلال ارزش والایی دارد .
وی ادامه دارد دولت سعی دارد با افزایش رشد اقتصادی و رونق تولید ، حقوق و مزایای کارگران  را افزایش دهد.
 در پایان این مراسم از خدمات شیخی مدیر کل سابق قدردانی شد و آبایی هزاوه به عنوان مدیر کل جدید کار تعاون و رفاه اجتماعی معرفی شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، وزارت ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.