اهواز؛

ایذه نائب قهرمان مسابقات کشتی نونهالان خوزستان

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه از پایان مسابقات کشتی نونهالان خوزستان با نایب قهرمانی تیم ایذه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشنگ حاتمی با اشاره به حضور تیم نونهالان این شهرستان در مسابقات کشتی نونهالان باشگاه‌های خوزستان بیان کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی هیأت کشتی اهواز برگزار شد و در آن تیم‌هایی از سراسر استان به مصاف هم رفتند.

وی با اشاره به مقام دومی تیم شهرستان ایذه در این رقابت‌ها گفت: کشتی شهرستان ایذه همواره در استان خوزستان به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی و در کشور نیز جزو شناخته‌ترین شهرهای کشتی‌گیر پرور به حساب آمده و بدون شک با توجه جدی به ورزشکاران نونهال و پایه می‌توان برای سال‌های دور نیز به قهرمانی و داشتن کشتی‌گیران ملی‌پوش امیدوار بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه اظهار داشت: اقدامات خوبی در رده سنی خردسالان از سال‌های گذشته تاکنون صورت گرفته که نتیجه گرفتن تیم‌های پایه این شهرستان در رقابت‌های کشوری و قهرمانی استان نشان از تلاش‌های مجموعه مربیان شهرستان دارد.

حاتمی در پایان خاطرنشان کرد: همواره شهرستان ایذه در رده‌های سنی مختلف ورزشکاران و کشتی‌گیران زیادی را داشته و دارد و انتظار می‌رود با حمایت مالی توسط مسئولان، امر ورزش به‌صورت جدی‌تر و اساسی‌تر پیش رود و ورزشکاران با پشتوانه و دلگرمی بیشتر به مسابقات راهی شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.