اهواز؛

حل مشکلات روستای شهید علی چعب ضروری است

مهمترین مسئله آب آشامیدنی روستاست که مردم این روستا سال هاست از آن رنج می برند،

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امام جمعه موقت اهواز پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه حضور و بازدید از روستای چعب در راستای اجرای پروژه محرومیت زدایی و کاروان سلامت جمعیت هلال احمر اظهار کرد: حضور در روستاها نشان دهنده اولویت دادن به مناطق محروم بوده و این قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده افزود: در روایات پیرامون رسیدگی مؤمنان به نیازمندان و محرومان بسیار توصیه شده و در آیات قرآن نیز خداوند می فرماید: پیغمبر نسبت به شما دلسوز است و این سختی شما پیامبر(ص) را هم رنج می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در حاشیه بازدید از روستای چعب در راستای اجرای پروژه محرومیت زدایی و کاروان سلامت جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: پرداختن به مسائل بهداشتی و سلامت وظیفه ذاتی هلال احمر است و حضور در روستاها نشان دهنده اولویت دادن به مناطق محروم بوده و این قابل تقدیر است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به لزوم توجه همه مسئولان به روستاهای محروم بیان کرد: حضور مسئولین و اعضای جمعیت هلال احمر در روستاها و مناطق محروم باعث می شود با آنچه بر عهده دارند روبرو شده و به درک بیشتر از آن برسند و در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده به مشکلات روستا اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین مسئله آب آشامیدنی روستاست که مردم این روستا سال هاست از آن رنج می برند، مشکلات دیگر ساختمان مدرسه و مسجد نیمه کاره روستای شهید علی چعب است که امیدواریم همه بتوانیم برای حل آن کمک کنیم.

وی بیان کرد: هلال احمر به عنوان نهادی مقدس که مورد اعتماد همه مسئولین و مردم است علاوه بر انجام مسئولیت های خود می تواند نقش موثری در ترغیب مسئولان دیگر سازمان ها نظیر آبفای روستایی، نوسازی مدارس، اوقاف، سازمان تبلیغات و همه کسانی که می توانند کاستی ها در حوزه های فرهنگی، عمرانی و رفاهی را برطرف کنند، داشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه مردم روستا فقط مشکلات عمومی مربوط به همه اهالی روستا را مطرح می کنند و به هیچ وجه درخواست شخصی ندارند، بیان کرد: در مورد آب آشامیدنی بیش از این نمی توان قصور کرد و باید از کوتاهی هایی که شده عذرخواهی کنیم، قول پیگیری می دهیم و امیدواریم که این پیگیری نتیجه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در پایان یادآور شد: توصیه می شود مسائل و مشکلات این روستا حل شود و با تشکیل خانه هلال در روستاها از جمله روستای چعب، می توان با همکاری هلال احمر، دهیاری ها و بخشداری ها از مشکلات به وجود آمده در روستاها کم کرد.

انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.