اهواز؛

تاکید عضو کميسيون انرژي مجلس بر فرآورده فروشي نفت

عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ بايد تلاش کنيم از خام فروشي فاصله گرفته و به سمت فرآورده فروشي برويم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجيد ناصري نژاد  نماينده مردم شادگان در مجلس شوراي اسلامي بر اهتمام جدي در برداشت از ميادين مشترک تاکيد کرد و افزود :‌ بايد تلاش کنيم از خام فروشي فاصله گرفته و به سمت فرآورده فروشي برويم.

وي با توجه به اينکه  گشايش‌هايي در اقتصاد کشور ايجاد شده است ادامه داد  دولت نيز  اعلام کرده است که تحريم‌ها به ويژه در حوزه نفت برداشته شده  است و شرکت‌هايي براي سرمايه‌گذاري در صنعت نفت درخواست داده‌اند.

اين عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به افزايش توليد و صادرات نفت  گفت: با توجه به اين شرايط و گشايشي که ايجاد شده است  توقع بيشتري مي‌رود تا نسبت به برداشت از ميادين مشترک هم در زمينه نفت و هم گاز اهتمام جدي به عمل آيد ،  زيرا کشور قطر به شدت از ميادين مشترک برداشت انجام مي‌دهد.

ناصري نژاد با تاکيد بر اين که نياز به سرمايه و تحرک و توليد بيش‌تر داريم، عنوان کرد: درست است که بحث صادرات و افزايش آن، بحثي استراتژيک و مهم است ، اما همانطور که رهبري تاکيد کردند بايد از خام فروشي فاصله گرفته و به سمت صادرات فرآورده‌ برويم.

وی بیان داشت: ترس از اين است که از هول افزايش توليد در خام فروشي نفت بيفتيم و اين ارزش‌هاي بالايي که در کشور داريم هدر برود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.