سمنان؛

جذب 214 حامی ایتام و بیماران صعب‌العلاج

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در شب های قدر 214حامی خیر اندیش جذب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مقداد محبوبی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خمینی با اشاره به برپایی 61 پایگاه حامی یابی ویژه شب‌های قدر در سراسر استان، از جذب 214 حامی خیر اندیش برای فرزندان ایتام، محسنین و بیماران صعب‌العلاج خبر داد.
محبوبی با بیان اینکه در شب‌های 19 و 21 ماه مبارک رمضان 214 حامی برای فرزندان یتیم، محسنین و بیماران صعب العلاج استان جذب شده است، تعهد ریالی ماهیانه حامیان برای فرزندان ایتام را 39 میلیون ریال، برای فرزندان محسنین27 میلیون ریال و همچنین برای بیماران صعب العلاج 5 میلیون ریال اعلام کرد.
وی با بیان اینکه کمیته امداد به منظور بهره مندی از ظرفیت ماه رمضان و همچنین استفاده از مشارکت خیرین اقدام به اجرای طرح‌های مشارکتی در این ایام می‌کند، افزود: از مجموع حامیان جذب شده در شب‌های قدر،70 حامی توسط مراکز نیکوکاری و 144 حامی در دفاتر کمیته امداد جذب شدند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: در بیست روز ماه رمضان، 290 حامی با  تعهد ریالی ماهیانه 93 میلیون ریال حمایت از فرزندان ایتام، محسنین و بیماران صعب العلاج را عهده‌دار شدند.
محبوبی اضافه کرد: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند به‌صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم، محسنین و یا یک بیمار را به مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل 20 هزار تومان، عهده‌دار شوند.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: کمیته امداد ، خیر ، جذب ، حامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.