اهواز؛

سفره ایتام برای 1400ایتام اندیمشک

سفره افطار برای ۱۴۰۰ نفر از ایتام و نیازمندان اندیمشک پهن می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر کمیته امداد اندیمشک گفت: امشب بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از ایتام و نیازمندان در مراسم افطاری مصلای این شهر حضور دارند.

خیراله قلاوند اظهار کرد: امشب یک هزار و ۴۰۰ نفر از ایتام و نیازمندان شهر اندیشمک در مصلا مهمان افطاری کمیته امداد خواهند بود. برآورد ریالی این اکرام ۱۵۰ میلیون ریال بوده که تماما توسط خیران پرداخت شده است.

وی افزود: برگزاری مراسم افطاری مددجویان توسط کارکنان خیر سد کرخه برای ۲۰۰ نفر به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و بازدید از ۱۱ خانواده تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه و توزیع سبد غذایی همراه با هدیه نقدی به مبلغ ۸۱ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال از جمله کارهای انجام شده طی این روزها است.

مدیر کمیته امداد اندمیشک تصریح کرد: حامی یابی ۴۰ نفر با سرانه هر نفر ۳۰۰ هزارریال، جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور اطعام مددجویان و خانواده های نیازمند جمعا به مبلغ ۸۶۰ میلیون ریال و افطاری دانشجویان تحت پوشش این نهاد به تعداد ۶۰ نفر و با هزینه هفت میلیون و ۲۰۰ هزار ریال نیز از دیگر کارهای انجام شده در ماه رمضان است.

قلاوند بیان کرد: توزیع ۱۰۰ سبد غذایی بین مددجویان و خانواده های نیازمند به ارزش ۵۰ میلیون ریال و توزیع غذای گرم توسط خیران (آموزش و پرورش، مرکز نیکوکاری و ...) بالغ بر چهار هزار نفر نیز از دیگر کارهای اجرایی این اداره در ماه رمضان محسوب می شوند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.