زنجان؛

تعیین تکلیف هزاران واحد صنعتی و نیمه تعطیل در دستو کار

امسال احیای ۱۴ هزار و ۲۵۰ واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور گفت: در راستای تحقق شعار سال ،قرارگاه اقتصاد مقاومتی تشکیل‌شده است و ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در سطح کشور بلاتکلیف احیاء می‌شود.

فضلوی تأکید کرد: برای احیاء این تعداد واحد صنعتی بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است و تحقق این امر مهم نیاز به گروه و تلاش جهادی دارد.

وی بابیان اینکه امسال به دنبال تشکیل یک گروه جهادی هستیم تا به یک کار جهادی پایدار برسیم افزود: طی امسال بیش از ۱۶۰ الی ۲۰۰ گروه جهادی در سطح کشور هویت دار و شناسنامه‌دار می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشوربه سه محور مهم در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی، نقدینگی، تکنولوژی دانش‌بنیان سه محور مهم در اقتصاد مقاومتی است که در حال حاضر این سه محور در کشور فراهم است و برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید این سه محور همگرا باهم کار کنند.

فضلوی با بیان اینکه ازاین‌رو تاکنون سه‌هزار گروه جهادی در کشور تشکیل داده‌ایم که سابقه این افراد به پنج سال حضور در اردو می‌رسد، افزود: سال جاری، سال تشکیل گروه‌های جهادی و احیای صنعت است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.