قزوین؛

هیچ پروژه جدیدی در قزوین آغاز نمی شود + عکس

استاندار قزوین گفت : با توجه به محدودیت مالی هیچ پروژه جدیدی در استان اجرا نمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛فریدون همتی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت : زمانی پروژه جدیدی را اجرا می کنیم   که ضرورت داشته باشد ، بخش خصوصی در آن وارد نشود و همچنین درمدت یکسال به پایان برسد .
هیچ پروژه جدیدی در قزوین آغاز نمی شود

وی با بیان اینکه در حال جمع آوری اطلاعات پروژه ها هستیم گفت : پس از تهیه بانک اطلاعاتی ان دسته از پروژه هایی که جذابیت دارد به بخش خصوصی وگذار و مابقی را الویت بندی می کنیم.

استاندار گفت : امسال قصد داریم با یک برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه از منابع محدودی که در اختیار داریم بتوانیم  درمجموع اقداماتی مانند پشتیبانی از تولید وصادرات  و راه اندازی پروژه هایی را که محدودیت بیشتری دارند به ویژه در مناطق محروم اجرا کنیم.

وی با اشاره به مشوق های دولت برای واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی گفت : این بخش می تواند با ورود به سایت سازمان مدیریت در زمینه سرمایه گذاری در پروژ ه ها اقدام کند و دولت هم با تمام مشوق ها حمایت خواهد کرد.

استاندار اضافه کرد : هم اکنون فراخوان 53 پروژه در استان داده شده که بخش خصوصی فقط درچند پروژه آب و فاضلاب و ورزشی وارد شده است .

در ادامه این جلسه  بخش دام و طیور وزارت جهاد کشاورزی هم در حوزه اقتصاد مقاومتی گزارشی در بحث تولید و صادرات ارائه داد .

مدیر کل دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه درباره دو طرح ضریب افزایش خود اتکایی گوشت قرمز و شیر و  ضریب افزایش خود اتکایی گوشت مرغ و تخم مرغ  گفت .
هیچ پروژه جدیدی در قزوین آغاز نمی شود
امینی با بیان اینکه  10 درصد تولید تخم مرغ کشور از قزوین تامین می شود گفت : استان قزوین در این زمینه رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است .

مدیر کل دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی افزود : در افق 1404 برای قزوین برنامه ریزی کرده ایم تا میزان تولید شیر این استان از 465 هزار تن  به 780 هزار تن برسد .

وی ، ساختار نامناسب و جزیره ای صنعت طیور ، کمبود شدید نقدینگی و بالا بودن هزینه های مالی  و عدم اختصای مشوق صادراتی را از جمله مشکلات و چالش های اساسی تولید و صادرات در بخش طیور بیان کرد .
انتهای پیام/

برچسب ها: پروژه ، جدید ، استاندار ، جلسه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.