اهواز؛

تاکید بر فراهم سازی زمینه مناسب برای حضور مردم در روز قدس

فرماندار رامشیر بر فراهم کردن زمینه مناسب برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس به ریاست فیوضی فرماندار رامشیر و با حضور حجت الاسلام معرف امام جمعه شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این جلسه با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: وظیفه ما فراهم کردن زمینه مناسب برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس است و همه مدیران باید در این زمینه تلاش کنند.

سعید فیوضی در ادامه ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت حضور باشکوه در این راهپیمایی، بر تعامل و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برای هر چه بهتر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رامشیر ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۱۱ تیرماه جاری مصادف با ۲۵ ماه مبارک رمضان از خیابان شریعتی (روبروی پارک خلیج فارس) شروع می شود و از مسیر خیابان امام خمینی به سمت مصلی نماز جمعه ادامه می یابد.

وی در پایان، بر انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری برای روز جهانی قدس از سوی شهرداری و ادارات شهرستان و حضور یکپارچه ادارات و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی تاکید کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.