اصفهان؛

حفظ 2 سهمیه استان اصفهان در مجلس دانش‌آموزی

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود گفت: در مجلس دانش‌آموزی دو سهمیه داریم و توانستیم سهم منطقه و استان اصفهان را حفظ کنیم که قابل‌تقدیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود آقادوست در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش بادرود اظهار کرد: در منطقه بادرود تعداد 42 واحد آموزشی و درمجموع 215 کلاس درس و نزدیک به 4 هزار دانش‌آموز و 12 مراکز آزاد آموزشی و پیش‌دبستانی راداریم.

وی با اشاره به موفقیت‌های سال 94 و 95 مهم‌ترین اقدامات زیرساختی سال 94 را گرفتن مجوز مرکز یادگیری برشمرد و افزود: در مناطقی که بالاتر از 5 هزار دانش‌آموز داشتند این مراکز تعلق می‌گرفت ولی ما باوجود 2 هزار دانش‌آموز طی جلسات با وزارت آموزش‌ و پرورش توانستیم فرصت خوبی را به دست آوریم و بهترین مرکز در استان را داریم.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود تصریح کرد: با جلسات خاصی که برگزار کردیم برای همکاران رشد 60 درصدی پیشرفت تحصیلی را شاهد بودیم و رتبه‌های بسیار خوب در بین همکاران داشتیم.

وی از افتتاح مرکز ضمن خدمت در هفته معلم در بادرود خبر داد و بیان کرد: با همکاری سایر ادارات ازجمله بهزیستی، سپاه، بسیج و اوقاف برای پیشگیری از معضلات اخلاقی و اجتماعی و ... توانستیم دانش‌آموز سیگاری و معتاد را در حد صفر برسانیم و این آمار به‌ واقع خوشحال‌کننده است.

آقادوست بیان کرد: جشن تکلیف دانش‌آموزی با همکاری اوقاف و امام‌جمعه انجام شد و جهت نهادینه‌سازی نماز در بین دانش‌آموزان و برگزاری مراسم نماز جماعت در تمام مدارس بوده است و همچنین کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در حد 70 میلیون تومان در شب عید بین دانش‌آموزان توزیع شد.

وی بابیان اینکه ستاد اسکان نوروزی پذیرای بیش از 9 هزار دانش‌آموز بود گفت: بحمدالله توانستیم خدمات ارزنده‌ای را به مسافران نوروزی بدهیم.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود اضافه کرد: امسال توانستیم با کمک فرماندار و اداره کل نوسازی آموزش‌ و پرورش  تمام کلاس‌های پایه ششم را مجهز به کامپیوتر و سیستم هوشمند کنیم.

وی تأکید کرد: در بخش اداری رتبه پژوهش‌گر برتر استانی و طرح برتر کشوری و استانی را داشتیم که آقای محسن کفاشی طرح برتر برجام را تهیه کرد که توسط رئیس‌جمهور تجلیل خواهد شد و همچنین در مجلس دانش‌آموزی دو سهمیه داریم که توانستیم سهم منطقه و استان را حفظ کنیم که قابل‌تقدیر است.

آقادوست ضمن تشکر از نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه بادرود از نظر فضای آموزشی در مضیقه است و مدرسه‌های که از سی سال به بالا قدمت دارند در معرض تخریب هستند و آیت‌الله کاشانی که حدود 500 دانش‌آموز دارد جزو مدارس نیازمند بازسازی هستند.

وی از صدور مجوز مجمع خیرین مدرسه‌ساز بادرود از سوی وزارت کشور در آینده نزدیک خبر داد و ادامه داد: مجتمع آموزشی توسط خیری را در حال احداث داریم که روز پنجشنبه مراحل ساخت آن آماده می‌شود و هنرستانی ست که در حدود 3 میلیارد تومان توسط یکی از خیرین متقبل شده است.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود در پایان اظهار کرد: عملیات اجرایی آموزشگاه‌های روستای فمی آغاز شد و آموزشگاه پسرانه دکتر شریعتی و آموزشگاه دخترانه فمی که در شرایط بسیار سختی در حال تحصیل هستند و موقعیت‌های خطرآفرینی را دارند و امیدواریم بتوانیم یک واحد آموزشی را تا اول مهر ساخته و زمینه حضور دانش‌آموزان را در آن فراهم کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار