پذیرش دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه آزاد در اختیار تمام دانشجویان کشور قرار می گیرد گفت: تمام دانشجویان کشور می توانند به این دانشگاه مهمان شوند.

فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارائه خدمات دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها در طول تابستان گفت: هرچند پیش از این، موضوع مهمان شدن دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی ممکن بود؛ اما از امسال این موضوع به صورت رسمی درآمده است.

حسین‌زاده لطفی با بیان اینکه این مسئله در هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شده، افزود: همه دانشجویان اعم از دولتی، غیردولتی و غیرانتفاعی با معرفی‌نامه دانشگاهشان می‌توانند برای ترم تابستان در دانشگاه آزاد اسلامی مهمان شوند.

وی اعلام کرد: شهریه برای دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها هیچ تفاوتی با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ندارد و همه دانشجویان کشور می‌توانند با نرخ شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، در این دانشگاه به صورت مهمان، ترم تابستان را بگذرانند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرفتن مهمانی دانشجویان دیگر هماهنگی با وزارت علوم نداشته و هماهنگی از طرف دانشگاهی که معرفی‌نامه به دانشجویش می‌دهد باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد ظرفیت و امکانات کل دانشگاه را در اختیار همه دانشجویان کشور قرار دهد، اظهار داشت: خوشبختانه بستر این موضوع کاملا فراهم است و همه دانشجویان کشور می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

حسین زاده لطفی یادآور شد: فرآیند پذیرش دانشجوی مهمان از دیگر دانشگاه‌ها مختص ترم تابستان نیست و ممکن است در طول دوره ترم یک هم انجام شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار