ساری،

سرعت در اجرای طرح های آبرسانی روستایی

410 طرح آبرسانی روستایی در دست اجراست که با تصویب اعتبارات سال 95 عملیات اجرایی این پروژه ها با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر عامل آبفار استان گفت: از این تعداد ،46 مجتمع دارای اولویت که 409 روستا را پوشش می دهد از تسهیلات 57 میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی ساخته می شود.

مجید عبدالهی افزود: از مجموع این 46 پروژه مهم و دارای اولویت استان، 32 مجتمع آبرسانی روستایی با بهره مندی 289 روستا از آب شرب را در آینده ای نزدیک بهره برداری می شود.

وی در پاسخ به سوال مشکلات آبرسانی به روستای پروریج آباد گفت: پروژه آبرسانی به این روستای 80 خانواری از سال 90 آغاز شده و تاکنون 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برای حفر یک چاه عمیق ، اجرای کامل طرح برق و احداث مخزن زمینی بتنی به حجم 50 مترمکعب هزینه شده است.

رئیس هیئت مدیره  آبفار استان افزود : برای اتمام پروژه آبرسانی پروریج آباد نیاز به لوله گذاری شبکه توزیع به طول4 کیلومتر ، لوله گذاری خط انتقال به طول5.5 کیلومتر ، احداث 3 واحد ایستگاه پمپاژ ، احداث منبع زمینی به حجم 150 مترمکعب و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال است که در صورت تصویب اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.