سمنان;

کمک خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

خیران دامغانی یک میلیارد و 17 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباسعلی عرب مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان در آئین برگزاری جشن گلریزان در شهرستان دامغان با اشاره به تعداد کل زندانی‌های جرائم غیر عمد در زندان‌های استان گفت: تعداد 110 زندانی به خاطر جرائم غیر عمد در زندان‌های استان سمنان به سر می‌برند.
وی بابیان اینکه هرسال در جشن گلریزان خیرین به کمک زندانیان جرائم غیر عمد می‌آیند افزود: امسال نیز جشن گلریزان در شهرستان دامغان برگزار شد که در این جشن تعدادی از زندانیان دربند که به علت جرائم غیر عمد متحمل حبس بودند آزاد می‌شوند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در شهرستان‌های استان سمنان گفت: تاکنون جشن گلریزان در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و گرمسار برگزارشده است.
محمدتقی گلی دادستان عمومی و انقلاب دامغان نیز در این آئین با تقدیر از خیرین دامغانی، از همکاری 300 خیر دامغانی با انجمن حمایت از زندانیان دامغان خبر داد.
وی با اشاره به آزادی تعدادی از این زندانیان در جشن گلریزان امسال گفت: سه زندانی جرائم غیرعمد در جشن گلریزان امسال در شهرستان دامغان از زندان آزاد شدند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار