تهیه کننده مستند تلویزیونی «زمانی برای بودن»:

امید به زندگی در جوانان پیوند اعضا قابل تقدیر است

پنج نفر از قهرمانان پیوند اعضا در رشته های شنا و دو میدانی در مسابقات جهانی توانستند با امید به زندگی پله های موفقیت را طی کنند.

علی شاهیده تهیه‌کننده «زمانی برای بودن» در خصوص ساخت این مستند به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مستند «زمانی برای بودن» روایتی از پنج نفر از قهرمانان پیوند اعضا در رشته های دو میدانی و شنا است و تلاش این افراد برای زندگی به تصویر کشیده شده است. مریم رحمانی قهرمان بدمینتون که یکی از دستانش به دلیل از کار افتادن کلیه‌ها از مچ قطع شده اما با پیوند کلیه به زندگی برمی گردد و عضو تیم ملی می شود و هم اکنون در مسابقات جهانی حضور دارد.

وی افزود: ما با نگاه به تلاش آن‌ها، امید به زندگی را برای مخاطبانمان به تصویر کشیدیم تا نشان دهیم که درد و مشکلات پایان زندگی نیستند و می‌شود در موقعیت های مختلف به موفقیت های بالایی دست یافت. ما با گفتگو با آن ها از مشکلات و تلاش هایشان حرف زدیم و مسیر روشنی را برای دیگر افرادی که در این موقعیت قرار دارند و یا با آن مواجه خواهند شد، ایجاد کردیم تا بتوانیم به هموطنانمان کمک کنیم و امید را در دل آن ها روشن کنیم.

وی در خصوص مشکلات تولید این مستند اظهار داشت: تولید این مستند مشکلاتی را در پی نداشت و تنها سختی آن هماهنگی و رضایت دوستان آسیب دیده ای بود که راضی به قرار گرفتن جلوی دوربین نبودند که خداروشکر توانستیم رضایت افراد را جلب کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  شبکه مستند، ساز و کار خوبی را برای تهیه این مستند فراهم کرده بود و ما توانستیم مستند خوب و قابل تاملی را در 52 قسمت بسازیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار