شرکت ریلی رجا آماده جابه جایی سربازان در سراسر کشور است

مدیرعامل شرکت ریلی رجا اعلام کرد: با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و نهادهای مسؤول، آماده جابه جایی سربازان هستیم.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن موسوی نژاد با اعلام این خبر افزود: به دنبال حادثه تلخی که طی آن 19 سرباز عزیز کشورمان جان خود را از دست دادند، آمادگی داریم تا سربازان کشور را با قطارهای رجا در نقاط مختلف کشور جابه جا کنیم.

وی با تسلیت جان باختن تعدادی از سربازان کشور در این سانحه گفت: هرگاه حادثه ای در جاده های کشور رخ می دهد و جان تعدادی از هموطنانمان به خطر میفتد؛ متاثر میشویم و تاسف میخوریم از این که چرا فرزندان این کشور این گونه بیدلیل جان خود را از دست می دهند. 

مدیرعامل رجا اظهار داشت: بسیاری از جابه جایی ها می تواند با کمک حمل و نقل ریلی و شرکت رجا انجام شود تا هم خطرات آن کاهش یابد و هم ایمنی و آسایش جوانان کشورمان که به مناطق مورنظر خود برای طی دوران خدمت اعزام میشوند؛ فراهم شود.

موسوی نژاد از آمادگی شرکت رجا برای انجام جا به جاییهای مرتبط با ستاد کل نیروهای مسلح توسط این شرکت خبر داد و گفت: به عنوان مدیر شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام آمادگی میکنم که با همکاری نهادهای مسؤول، هر قدر از این جابه جاییها را که امکان پذیر است با قطار انجام دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شرکت ریلی ، رجا ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۹ تير ۱۳۹۵
چطور قبل از حادثه تصادف سربازان اعلام آمادگي نميكردند ولي بعد از اون حادثه الان اعلام آمادگي ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
نوش دارو بعد از مرگ سهراب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۳ تير ۱۳۹۵
شرکت رجابایدسامانه های ریلی خودراتاکربلا،نجف،کاظمین،پایانه های گمرک،المان،روسیه وشهرهای شمالی ایران مانندلاهیجان،مازندران وغیره گسترش دهدودرامدبخش گردشگری ایران راافزایش دهد
آخرین اخبار