همدان؛

مساجد استان همدان میزبان 4 هزار معتکف

مسئول ستاد اعتکاف همدان، از پیش بینی حضور بیش از ۴ هزار نفر معتکف در ماه مبارک رمضان در ۱۵ مسجد این استان خبرداد.

مساجد استان همدان میزبان 4 هزار معتکف

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی صلواتیان گفت: امسال 15  مسجد در سطح استان همدان پذیرای بیش از 4 هزار نفر معتکف در دهه ای پایانی ماه مبارک رمضان است به طوری که در شهرستان ملایر سه مسجد، نهاوند دو مسجد، کبودراهنگ دو مسجد، جورقان یک مسجد، همدان سه مسجد و کهنوش تویسرکان یک مسجد مراسم معنوی اعتکاف برگزار می شود.

وی اظهار داشت: همچنین در رزن یک مسجد، صالح آباد دو مسجد و در مسجد جامع همدان نیز سه دوره مراسم معنوی اعتکاف برگزار می شود.

مسئول ستاد اعتکاف در همدان با اشاره به اینکه 95 درصد معتکفین را جوانان تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: امسال  افزایش 15 درصدی جمعیت ثبت نام معتکفین را پیش بینی می کنیم.

صلواتیان افزود: برپایی محافل انس با قرآن، ختم قرآن و ختم صلوات،  مناجات، ذکر مصیبت، تصحیح نماز، احکام، پاسخ به شبهات، پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی با استفاده از مبلغین مجرب از برنامه‌های متنوع  اعتکاف  در مساجد همدان است.

وی  ابراز داشت: همچنین خانواده معزز شهدای مدافع حرم در جمع معتکفین حضور خواهند داشت و  امسال علاوه بر سخنرانی خانواده شهدای مدافع حرم در جمع معتکفین خواهر، برنامه‌ای نیز برای جمع‌آوری و کمک به جبهه مقاومت در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.