سمنان؛

انفجار در شهرک صنعتی سمنان+ تصاویر

بخش سلف سرویس یک واحد تجاری به علت نامعلومی دچار انفجار شده که باعـث تخریب دیوارها و سقف شده و خسارات مالی فراوانی به جای گذاشته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛انفجار یک واحد تجاری در شهرک صنعتی  با حضور به موقع تیم اعزامی ایستگاه شهرک صنعتی (شماره 3 ) مهار شد.
 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان  از اعزام  یک دستگاه خودرو به همراه 2 آتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد : حادثه شهرک صنعتی ساعت 05:35دقیقه صبح به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه شامل بررسی شرایط انفجار و .. شروع به عملیات کردند.
آتش پاد سوم سعید اسمعیل پور گفت: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن بر سر صحنه حادثه مشاهده کردند که بخش سلف سرویس  این واحد تجاری به علت نامعلومی دچار انفجار شده که این عمل  باعـث تخریب دیوارها و ،  سقف شده و خسارات مالی فراوانی به جای گذاشته است.
وی خاطر نشان کرد: انفجار این واحد تجاری  خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.
اسمعیل پور خاطر نشان کرد:  در هنگام کاردر شرکتهای صنعتی با رعایت نکات ایمنی و بازدید مداوم و مقطعی از وضعیت قسمت ها می توانیم از بروز حوادث مشابه جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/ع

انفجار یک کارخانه در شهرک صنعتی سمنان+ تصاویر


انفجار یک کارخانه در شهرک صنعتی سمنان+ تصاویر

انفجار یک کارخانه در شهرک صنعتی سمنان+ تصاویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار