رونق کسب و کار در شرکت صدرای بوشهر

شرکت صدرا که مدتی راکد بود و حتی از عهده پرداخت حقوق کارکنانش برنمی‌آمد، حالا به چرخه تولید بازگشته است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا از اسفند 94 فعالیتش را زیر نظر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از سر گرفته و پنجشنبه هفته پیش، پایه سکوی فاز 18 میدان گازی پارس جنوبی نخستین نتیجه رونق دوباره این شرکت روانه عسلویه استان بوشهر شد.

 حالا معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در شرکت صدرا گفته است، از فروردین تاکنون 700 شغل جدید در این شرکت ایجاد شده و تعداد کارکنان از 400 نفر به 1100 نفر رسیده که در تابستان به 1600 نفر افزایش می‌یابد.

سردار محمدرحیم دهقانی گفت اکنون 80 درصد ظرفیت صدرا خالی است و با اجرای طرح‌های جدید، این ظرفیت تکمیل می‌شود.

 وی از ساخت 10 سکو در شرکت صدرای بوشهر خبر داد و افزود: این سکوها در مدت پنج سال در شرکت صدرا در کارگاه بوشهر ساخته می‌شود که با فعال شدن تمام طرح‌ها، شاغلان این مجموعه به بیش از پنج هزار نفر می‌رسد.

 سردار دهقانی با اشاره به پرداخت همه مطالبات کارکنان صدرا یادآور شد: بیش از 2100 میلیارد تومان بدهی داشتیم که با همکاری مسوولان، 1000 میلیارد تومان بخشیده شده و بقیه هم از راه نقدی و یا تهاتر با بانک‌ها برطرف می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در شرکت صدرا با تقدیر از حمایت‌های مسوولان استاندار بوشهر از این شرکت، گفت: بخش زیادی از دفتر ستاد در تهران را به بوشهر انتقال می‌دهیم.

شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با هدف ساخت و تعمیر کشتی در سال 1347 با تعمیر و ساخت انواع شناورهای دریایی فعالیت خود را در بوشهر آغاز کرد و اکنون در زمینه ساخت، حمل و نصب انواع سازه ها و شناورها کار می‌کند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.