تبریز؛

خسارت بارش شدید تگرگ و سیلاب بر سید دره سی شهرستان هشترود

شهردار هشترود گفت:با توجه به بارندگی های اخیر که همراه با بارش شدید تگرگ و سیلاب بود خسارات قابل توجهی به معابر شهر وارد شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسلام عبدیلر در خاطر نشان کرد:به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرستان هشترود و وجود دره های مشرف به شهر و جاری شدن بخش اعظمی از سیل به داخل شهر مشکلات زیاد برای مردم شهر و شهرداری ایجاد شده است.

وی افزود:دره مشهور سید دره سی سالیان متمادی به عنوان کانون ایجاد بحران برای مرکز شهر شناخته میشود در این سیل اخیر نیز مقدار قابل توجهی از گل و لای و سنگ را به طرف شهر هدایت نمود و حتی در بخشی از محل موجب نشست سطح خیابان و ایجاد چاله به عمق 3 متر کرد که باید هر چه زودتر به صورت اساسی ترمیم و درست شود.

عبدیلر اضافه کرد:اگر چند دقیقه دیگر بارش سیل آسای باران ادامه داشت احتمال ریزش خانه های مجاور دره سید دره سی وجود داشت.

وی اشاره کرد:سیل در چند نقطه شهر موجب تخریب آسفالت خیابانها و کف پوش پیاده روها و ورود به منازل شهروندان شده و بخش عمده شهر را به گل و لای آلوده کرده است.

گفتنی است:شهروندان هشترودی به دلیل کم کاری مدیریت بحران استان در عمل نکردن به تعهدات خود نسبت به کمک مالی به شهروندان خسارت دیده که در جریان سیل قبلی که موجب خسارات چند میلیاردی برای هشترودیها شده بود ناراضی هستند و از دولتمردان توجه جدی به این منطقه را خواهانند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.