برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر، محافل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی مصری در استان برگزار می‌شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران، برگزاری محافل انس با قرآن را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن در دستور کار قرار دارد.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چنین برنامه‌هایی معمولا به صورت خودجوش توسط مردم در بقاع متبرکه برگزار می‌شود، افزود: در برخی مواقع اداره اوقاف و امور خیریه با دعوت از اساتید برجسته ملی و بین‌المللی به این مجالس رونق بیشتر می‌دهد.
 
وی ادامه داد: در همین راستا طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته، استان در روز‌های ششم تا هشتم تیر ماه سال جاری میزبان قاری برجسته بین‌المللی، "عادل الباز" از مصر خواهد بود.
 
این مسؤول با بیان اینکه این استاد برجسته قرآنی در محافل انس با قرآن حضور داشته و به قرائت قرآن خواهد پرداخت، گفت: محافل انس با قرآن با حضور این قاری بین‌المللی در پنج شهرستان، بویراحمد، باشت، کهگیلویه، لنده و بهمئی برگزار خواهد شد.
 
جنتی‌پور ضمن دعوت از مسؤولان استانی در این محافل قرآنی، گفت: حضور مسؤولان در چنین برنامه‌هایی علاوه بر تشویق مردم نوعی تبلیغ و ترویج دین است.
 
وی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر، افزود: محافل انس با قرآن با حضور این قاری بین المللی در ایام لیالی قدر در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضلات و آسیب‌های موجود دنیای امروز، اذعان کرد: آشنایی و انس با قرآن یکی از مهم‌ترین ابزاری است که می‌توان با کمک آن از این آسیب‌ها دور ماند و در امان بود.
 
جنتی‌پور ادامه داد: در شرایطی که وهابیت با تمام توان و هزینه سعی در ایجاد شبهه و کمرنگ کردن اعتقادات مردم دارد، ما نباید ساکت نشسته و تنها نظاره‌گر باشیم بلکه باید با برنامه‌ریزی اصولی نقشه‌های آنان را خنثی کرده و مانع آنها شویم.
 
وی مقابله با توطئه‌های دشمنان و تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی را تنها وظیفه دستگاهی خاص مانند اوقاف، ارشاد یا سازمان تبلیغات ندانست و گفت: برای مقابله با دشمن و توسعه فرهنگ اسلامی و سیره نبوی باید همه نهادها و دستگاه‌ها دست به دست هم بدهیم و برنامه‌ای منسجم و اصولی اجرا کنیم.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.