اجرای طرح »ضیافت الهی» بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «ضیافت الهی» در 43 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: این طرح با حضور 50 روحانی مبلغ در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه همواره در ایام خاص برنامه‌های متعدد و متنوعی در بقاع متبرکه برگزار می‌کند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های مختلف در بقاع متبرکه استان آشنایی و پیوند هر چه بیشتر مردم با سیره ائمه(ع) و ترویج فرهنگ دینی است.
 
وی یکی از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را اجرای طرح «ضیافت الهی» در بقاع متبرکه دانست و یادآور شد: این طرح در امامزادگان شاخص استان و بقاع متبرکه که ظرفیت برگزاری طرح را داشته باشند، اجرا می‌شود.
 
این مسوول مذهبی با اشاره به قرار داشتن اغلب امامزادگان در مناطق صعب‌العبور، اذعان کرد: اجرای برخی برنامه‌ها در این امامزادگان به دلیل موقعیت جغرافیایی آنها مشکل بوده و حتی‌الامکان این برنامه‌ها را در امامزاده‌های درون شهر یا نزدیک به شهر اجرا می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه طرح «ضیافت الهی» در 43 بقعه متبرکه استان در حال برگزاری است، گفت: 50 روحانی مبلغ جهت اجرای این طرح در بقاع متبرکه حضور دارند.
 
جنتی پور ادامه داد: 40 نفر از این روحانیون اعزامی از قم و 10 نفر دیگر از روحانیون برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
 
مدیر اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، برپایی نماز جماعت، و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این طرح است.
 
به گزارش فارس؛ طرح «ضیافت الهی» به همت اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان برگزار و تا پایان این ماه ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.