کارآفرین بندرریگی چشم انتطار حمایت دولت

اولین و تنها شرکت تولید کننده کفش در استان بوشهر برای تولید کالای باکیفیت ایرانی و یافتن بازار فروش مناسب چشم انتظار حمایت مسوولان است.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شرکت تعاونی ساحل پوش با تولید کفشی با عنوان تجاری ((سایتا)) در شهرک صنعتی بندرریگ شهرستان گناوه از واحدهای تولیدی فعال استان بوشهر است.

مدیر عامل شرکت تعاونی ساحل پاپوش گفت این کارخانه‌ سال گذشته با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شد و اکنون با 35 نفر نیروی کار ماهر روزانه 300 جفت انواع کفش و 250 جفت دمپایی تولید می کند.

حسن عبداللهی که خود 15 سال واردکننده‌ کفش بوده است با اشاره به ثبت تقاضای دریافت تسهیلات افزود این کارخانه ظرفیت تولید تا هزار جفت کفش در روز و اشتغالزایی برای صد نفر را دارد.

 وی گفت شهر گناوه با داشتن ساحل زیبا و بازارهای بزرگ خرید و فروش و گردشگرپذیری فرصت خوبی برای عرضه‌ محصولات تولید داخل است اما به علت اصرار بازاریان هم‌استانی بر واردات کفش از دیگر کشورها به ویژه کفش های ارزان قیمت چینی محصولات تولیدی این شرکت برای فروش به تهران فرستاده می‌شود.

آقای عبداللهی افزود این شرکت توان تولید 30 تا 40 درصد دمپایی مورد نیاز کشور را دارد.

 مصرف سرانه‌ی کفش در ایران تقریباً دو و نیم تا سه جفت کفش در سال است که نزدیک به 75 درصد نیاز بازار در داخل کشور تولید می‌شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
طلبکار با چکهای برگشتی از شرکت ساحل پاپوش
۲۲:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
دولت باید توجه خودشو به همه این مسائل نشون بده