اهواز؛

همکاری دستگاه‌ها منجر به توسعه فعالیت‌های قرآنی

برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل: شب شعر قرآنی، اجرای نمایش خیابانی، برگزاری دوره‌های آموزشی هنری ، تجلیل از خادمان قرآن، مسابقه عکس و...برخی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آئین گشایش دهمین نمایشگاه قرآن و عترت، ضمن تقدیر از فعالان قرآنی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای قرآنی منا گفت: دهمین نمایشگاه قرآن با حضور موسسات، کانون‌ها و بنیادهای قرآنی و برخی از دستگاه‌ها شکل گرفت و امیدواریم این رویه ادامه پیدا کند و مسیری برای توسعه فعالیت‌های قرآنی بوجود بیاید.

وی در ادامه به سیاست‌های شورای عالی قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های شورای عالی قرآنی باید در زمینه قرائت؛ تفسیر، ترویج؛ رفتار‌های فردی منبعث از آموزه‌های قرآنی، تحقیق و تهیه سند چشم انداز  فعالیت‌های قرآنی استان تلاش کنیم.

قنواتی افزود: در این دوره از نمایشگاه کتاب‌های قرآن، دینی و مذهبی، نرم افزار، صنایع دستی و هنری ارائه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به برنامه‌های جنبی نمایشگاه اشاره کرد : برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل: شب شعر قرآنی، اجرای نمایش خیابانی، برگزاری دوره‌های آموزشی هنری ، تجلیل از خادمان قرآن، مسابقه عکس و...برخی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه خواهند بود.

وی  از دستگاه‌هایی که در برپایی نمایشگاه کمک کردند، تقدیر کرد وبیان داشت: مرکز صدا و سیمای خوزستان، آموزش و پرورش استان، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، حج و زیارت،شهرداری، بنیاد شهید و موسسات و کانون‌های قرآنی در برگزاری نمایشگاه با ما همراهی و همکاری کردند که جای تقدیر دارد و این موضوع نوید این را می‌دهد که فعالیت‌های قرآنی در سال جاری و آینده گسترش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان از مقتدایی، استاندار سابق خوزستان برای برگزاری جلسات متعدد با گروه‌‌های مختلف و تقدیر و تکریم و تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی قدردانی کرد.

دهمین نمایشگاه قرآن و عترت تا چهارم تیر ماه ادامه خواهد داشت.   

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.