اصفهان؛

فراگیری دروس قرآنی 500 قرآن پژوه در موسسه نورالمهدی چادگان

بیش از 500 قرآن پژوه درموسسه قرآنی نورالمهدی چادگان فعالیت دارند .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر موسسه قرآنی نورالمهدی چادگان گفت:  اظهار کرد: موسسه قرآنی نورالمهدی چادگان 5 سالی است که دایر شده و در زمینه‌های قرآن، احکام و مسائل دینی فعالیت دارد که هرساله نوجوانان، جوانان و بانوان در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند و تا کنون استقبال خوبی صورت گرفته است.

فاطمه بهمن زیاری افزود: موسسه قرآنی نورالمهدی چادگان 500 نفر قرآن‌پژوه دارد که بیش از 200 نفر از آن‌ها را خواهران سنین 5 سال تا 70 سال تشکیل داده و البته بیشتر نفرات از جوانان هستند و به طور ثابت در طی سال در این کلاس ها شرکت دارند و بیش از 300 نفر نیز متغیر هستند که توسط 7 نفر از مربیان خواهر اداره می‌شود.

مدیر موسسه قرآنی نورالمهدی چادگان ادامه داد: کلاس‌های پیش دبستانی با مجوز اداره آموزش و پرورش دراین موسسه دایر است که توسط مربیان مجرب آموزش داده می‌شود.

زیاری اضافه کرد: در این موسسه کلاس‌های قرآنی برای مادران کم سواد و بی‌سواد نیز تشکیل شده است که مادران در نوبت عصرها در این کلاس‌ها حضور دارند و این کلاس‌ها از استقبال خوبی برخوردار است.

وی به شعبه‌های این موسسه در شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهر زیارتی رزوه و روستاهای مشهدکاوه، انالوجه و گشنیزجان که زیر نظر موسسه قرآنی نورالمهدی هستند کلاس‌های قرآن، روخوانی، روان‌خوانی، جزءخوانی و احکام تشکیل شده است که بیش از 45 نفر از بانوان در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

مدیر موسسه قران نورالمهدی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی چادگان همکاری خوبی با این موسسه دارد و از دیگر ادارات شهرستان و خیرین انتظار داریم ما را یاری کنند تا بتوانیم در امر ترویج فرهنگ قرآنی در بین قشر جوان بیشتر تلاش کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار