برقراری آتش بس 48 ساعته در حلب

روسیه از آتش بس چهل و هشت ساعته در حلب خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری العهد نوشت: روسیه از آتش بس 48 ساعته در حلب خبر داد. این آتش بس از نیمه شب امشب آغاز می شود.

همچنین خبرگزاری روسیا الیوم گزارش داد، در درگیری هایی که میان ارتش سوریه و گروه (تروریستی) جبهه النصره و هم پیمانان این گروه، در حومه جنوبی شهر حلب در سوریه زخ داد، ده ها نفر کشته و زخمی شدند.

ارتش سوریه موفق شد حملات گسترده و متعدد گروه های مسلح موسوم به جیش الفتح را دفع کند، فرماندهی این عملیات را جبهه النصره برعهده دارد.

مبداء هجوم در سلسله عملیات تروریست ها که از دیروز آغاز شد و تا ساعاتی قبل هم ادامه داشت شهرک زربه است ضمن اینکه منطقه خان طومان که اخیرا به دست گروه های تروریستی افتاده است منطقه تجمیع عناصر گروه های تروریستی به شمار می آید، مقصد عملیات تروریست ها نیز دو محور راهبردی زیتان و خلصه است که نقطه تماس خط مقدم و خط دفاعی اول ارتش سوریه در حومه جنوبی حلب به شمار می آیند.

منابع نظامی اعلام کردند در عملیات ارتش در این منطقه که منجر به دفع حملات گسترده تروریست ها شد تعداد قابل توجهی از تروریست ها کشته و یا مجروح شده اند و تجهیزات نظامی مختلفی از تروریست ها نیز منهدم شده است.

برخی از تجهیزات منهدم شده بمب گذاری شده بود که به نظر می رسد بر اساس عادت تروریست ها برای انجام عملیات انتحاری آماده شده بودند.

عملیات ارتش سوریه تنها برای دفع حملات تروریست ها نبوده است زیرا تروریست ها نشان دادند به توافق آتش بس پایبند نیستند به همین منظور و با توجه به گردهمایی گروه های تروریستی جیش الفتح در منطقه خان طومان، بالگردهای ارتش سوریه آماده شدند تا هر نوع تحرک تروریست ها را سرکوب کنند ضمن اینکه مواضع تروریست ها از آتش توپخانه ارتش سوریه در امان نیستند و هم زمان ارتش سوریه ستون دفاعی خود را در مناطق خلسه و زیتان تقویت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار